Używamy plików cookies do celów statystycznych oraz aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu tabor.com.pl. Jeśli nie blokujesz tych plików, oznacza to, że zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Akceptuję

(Polski) Badanie bezpieczeństwa przed wykolejeniem pojazdów szynowych jeżdżących po wichrowatym torze

Badania kompletnych pojazdów szynowych w oparciu o przepisy międzynarodowe ERRI B55 Rp8, ERRI B12/DT 135-A5, ERRI B12 Rp17, ERRI B12 Rp49, UIC 530-2 na elektromechanicznym stanowisku pomiaru nacisków kół w funkcji różnych wysokości podnoszenia i opuszczania pojazdu.

Parametry stanowiska:

  • długość: 30 m,
  • rozstaw skrajnych wag pomiarowych: 22 m,
  • wysokości podnoszenia poszczególnych kół: 0 ÷ 160 mm,
  • maksymalna mierzona wielkość nacisku jednego koła: 100kN
  • dokładność pomiaru przemieszczenia: ±0,1 mm,
  • dokładność pomiaru nacisku: ±10daN.