Używamy plików cookies do celów statystycznych oraz aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu tabor.com.pl. Jeśli nie blokujesz tych plików, oznacza to, że zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Akceptuję

Multitruck

Doceniając wszelkie zalety transportu drogowego oraz szynowego, ale jednocześnie mając świadomość ograniczeń każdego z nich, stworzyliśmy wyjątkowo praktyczne pojazdy szynowo-drogowe Multitruck. Spełniają one funkcję nie tylko tradycyjnej lokomotywy, ale mają o wiele szersze zastosowanie, przy dużo niższych kosztach zakupu i eksploatacji. Najlepszą miarą wysokiej wartości użytkowej pojazdów Multitruck jest zadowolenie wielu Klientów, którzy w ostatnich kilkunastu latach skorzystali z naszej oferty.

Opracowane pojazdy szynowo-drogowe Multitruck umożliwiają każdorazowe ich dostosowanie do indywidualnych wymagań Klienta. Dzięki temu uzyskuje się pojazd optymalnie wyposażony do spełnienia swojej funkcji.
Oferowane pojazdy mogą być zastosowane do:

  • prac manewrowych na torach kolejowych i tramwajowych,
  • czyszczenia infrastruktury kolejowej i tramwajowej,
  • ratownictwa kolejowego i tramwajowego,
  • innych prac specjalistycznych na torach.

Multitruck zapewnia możliwość obsługiwania bocznic o małych promieniach, a szynowy układ jezdny umożliwia eksploatację nawet na torach o złej jakości.

MOBILNOŚĆ

Cechy konstrukcyjne pojazdów umożliwiają:

  • wjazd na tory na dowolnym przejeździe kolejowym,
  • łatwe wstawianie pojazdu na tor,
  • prosty zjazd z toru na drogę,
  • eksploatację na torach o różnej szerokości (1524 mm, 1435 mm),
  • łatwe przestawianie z toru normalnego na szeroki,
  • możliwość dojazdu drogami terenowymi do miejsca przeznaczenia.

CZAS

Opracowane pojazdy szynowo-drogowe zapewniają:

  • krótki czas przygotowania pojazdów do pracy,
  • szybki dojazd do miejsca przeznaczenia.

EKONOMIA

Ekonomiczne zalety pojazdów:

  • trzykrotnie niższa cena zakupu ciągnika szynowo-drogowego w stosunku do ceny najtańszej lokomotywy manewrowej,
  • trzykrotnie wyższe właściwości trakcyjne,
  • możliwość prowadzenia pojazdów bez uprawnień kolejowych na bocznicach własnych,
  • możliwość zmechanizownia prac porządkowych infrastruktury kolejowej lub tramwajowej,
  • możliwość adaptacji używanych pojazdów drogowych na pojazdy szynowo-drogowe,
  • możliwość zakupu na atrakcyjnych warunkach finansowania.